Knyga “Naujausių tendencijų paieška” – tai menas pastebėti idėją, iš kurios gims nauja populiari tendencija. Tai gebėjimas atrasti idėjos šaltinį – naujų tendencijų pradininkus, kurie originaliais pasiūlymais sudomina kitus. Juos radęs galite tikėtis pasirodysiant kažką novatoriško, nes madingos idėjos auga ir plinta greta tokių žmonių.
Ką bendro turi iPod‘as, MySpace, Facebook ir YouTube?.. Visi jie pasirodė neseniai, visi jie buvo „karštos” naujienos ir – o tai svarbiausia – visi jie laikomi taip vadinamais “must have” (privalai turėti / naudotis) dalykais. Beveik visos kompanijos nuolatos ieško to „naujausio, karščiausio”, visų širdis pavergsiančio daikto, naujovės, kuri įeitų į istoriją, tačiau tik labai nedaugelis žino, kaip ją surasti. Ši knyga įsuka skaitytoją į patį ieškojimų sūkurį ir atskleidžia, kaip atpažinti naujovių pranašus, žmones, kurie paskleidžia visuotines naujas madas, kaip įžvelgti naujoves ir įstabias idėjas paversti nauja mada. Nemažai didelių įmonių, pavyzdžiui, Starbuck ir Procter & Gamble jau įsitikino tokių gebėjimų nauda.
Peteris Glooras (Kembridžo universitetas) įmonėse “UBS”, “PwC” ir „Deloitte Consulting” dvidešimt metų užėmė vadovaujančius postus. Šiuo metu Masačiusetso technikos universiteto Sloan vadybos mokykloje, Helsinkio technikos universitete ir Kelno universitete dėsto, vadovauja tyrimams ir rašo mokslinius straipsnius. Scottas Cooperis (Newtono universitetas), Masačiusetso technikos universiteto Sloan vadybos mokyklos mokslinis bendradarbis, kartu su technikos ir socialinių mokslų specialistais vykdo įvairiausius projektus. Yra daug parašęs apie inovacijas, verslo ekonomiką, architektūrą ir naujas žiniasklaidos priemones.