Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje

7,00 

Availability: 1 in stock

Įžymiojo bestselerio „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ pasirodymo 75-ųjų metinių proga išleidžiami nesenstantys Karnegio patarimai, pritaikyti skaitmeniniam amžiui, kuriame gyvename šiandien.

1936 metais Deilas Karnegis (Dale Carnegie) savo skaitytojams padarė įdomų pareiškimą: „Bendrauti su žmonėmis yra bene didžiausia problema, su kuria jūs susiduriate.“ Šis teiginys sudaro jo knygos „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ pagrindą ir tebegalioja iki šiol. Tačiau kurti strategijas, kaip bendrauti su žmonėmis, yra sudėtingiau.

Nors gyvename amžiuje, kai norint išgarsėti pakanka triukšmingai prisistatyti ir apsinuoginti, ši knyga ne apie tai, kaip užmegzti draugystes ir naudotis įgyta įtaka „einančiu iš burnos“ būdu, Karnegio žodžiais tariant. Tai knyga apie tokius žmonių tarpusavio santykius, kurie „eina iš širdies“. Ji apie tai, kaip įsigyti draugų tokiu būdu, kokiu jūsų gerasis senelis užkariavo jūsų išmintingosios senelės širdį – nuoširdžiu domėjimusi, širdinga empatija, sąžiningu įvertinimu. Ji ir apie tai, kaip įgytą ilgalaikę įtaką nukreipti abipusės naudos ir bendros pažangos link.

Autorius: Dale Carnegie
Leidėjas: Eugrimas
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 368
Formatas: 11×17, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094372681

Scroll to Top