Šioje knygoje:
• didžiausio kada nors vykdyto tiriamojo mokymo metodų projekto
rezultatai susiejami su praktine veikla per pamokas;
• ginamas ir mokytojų, ir mokinių požiūris, pateikiama patarimų, kaip per
pamoką ir toliau dirbant po pamokos pamažu įgyvendinti siūlomus
principus, įskaitant pasirengimą pamokoms, mokymosi interpretavimą ir
grįžtamąją informaciją;
• pateikiami kontroliniai sąrašai, užduotys, konkrečių atvejų tyrimai ir
gerosios patirties scenarijai, padedantys gerinti pasiekimus;
• įtraukiami visos mokyklos kontroliniai sąrašai ir patarimai mokyklų
vadovams, kaip vadovaujamoje įstaigoje sukurti kuo palankesnes
sąlygas, kad suklestėtų matomas mokymasis;
• įtraukta ir papildoma metaanalizė, taigi knygoje apibendrinti iš viso
daugiau kaip 931 tyrimo rezultatai (virš 240 mln. mokinių);
• nuodugniai išnagrinėta daugelis mokymosi veiklos sričių, įskaitant
mokinių skatinimą, ugdymo turinį, metapažintinius metodus, elgesį,
mokymo būdus ir klasės valdymą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.