Leidinio medžiaga sudomins smalsius žmones, neturinčius laiko skaityti storų knygų, tačiau norinčius suprasti rinkodaros esmę, nuodugniau pažinti praktines rinkodaros komplekso priemonių taikymo galimybes kuriant naują prekę, suprasti, kokiems rinkodaros specialistams priklauso ateitis: ar tiems, kurie fiziškai nepajėgdami susiieškoti vartotojų dideliais kiekiais siunčia nepageidaujamus rinkodaros pranešimus, tikėdamiesi, kad šie atsiųs jiems pinigų, ar tiems, kurie sukuria pagrindą ir veikia ten, kur susidomėję žmonės gali tarpusavyje vykdyti rinkodarą, suburia vartotojų tinklus, pasitraukia iš kelio ir leidžia vartotojams kalbėti.
Rinkodara: nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo
Autorius | Juozas Vijeikis |
---|
Būkite pirmas aprašęs “Rinkodara: nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo” Atšaukti atsakymą
Norėdami parašyti atsiliepimą, turite prisijungti.
Kategorija Verslas, vadyba ir finansai
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.